some image

LIFE STYLE NAUJIENOS

Nauji metai – tai naujos idėjos…

661Naujųjų metų sutikimas prasideda įspūdingais fejerverkais, dažnas iš mūsų turi tradiciją pamąstyti apie naujus siekius, tikslus, planus, galbūt sugalvoja norą ir tikisi kad naujieji metai nustebins maloniais atradimais.

MAKE – UP ATELIER PARIS komanda 2017-uosius metus sutinka su ypatingai gera nuotaika, juk nauji metai – tai naujos idėjos, tendencijos bei žinoma, seminarų tematikos…

Sausį svečiuose lankysis nuostabioji Olga Gribova. Koloristikos meistrė iš Baltarusijos dalinsis savo žiniomis ir ves mokymų ciklą „Koloristikos ir kompozicijos pagrindai profesionaliems vizažistams“. Šis mokymų ciklas sulaukė labai didelio Jūsų susidomėjimo, tad nusprendėme kursą kartoti. Pažadame, jame netruks spalvų, jų derinių panaudojimo galimybių ir žinoma, pojūčio.

Vasaris žada būti išties įdomus ir nenuspėjamas… Pas mus sugrįžta Inga Krasilevičiūtė – viena žymiausių vizažisčių – inovatorių. Ingos mokymai visada kupini netikėtumų, vizažistas čia tampa menininku, kūrėju, dailininku ar net skulptoriumi. Fantazija rėmų neturi, tad mokymų ciklas „Įvaizdžio kūrimas fotosesijoms: galvos apdangalai“ – kupinas netikėtumų ir naujų atradimų.

Skaityti Daugiau

NAUJAS VIZAŽO RUDUO

DSC_0321Pas mus rugsėjis atėjo anksčiau.
Tiksliau, tas laikas, kai pasąmonėje esi pasirengęs naujoms žinioms, iššūkiams ir rankos pačios tiesiasi ir ieško kažko naujo, o akys interneto platybėse vis dažniau užkliūna už mokymų, seminarų, naujovių…
Taigi, jau rugpjūtį iš lėto startavome su naujais mokymais, pažintiniais seminarais, naujovėmis… Skaityti Daugiau

IEŠKOME KOMANDOS NARIO!

Ieškome marketingo vadybininkės Kaune!! Jei Tau atrodo, kad mes dirbame su nerealiais produktais ir projektais, ir degi noru ateiti ir padaryti viską dar geriau, įdomiau ir kūrybiškiau – mes Tavęs labai laukiame 🙂

IK lupos melynosDarbo pobūdis

* Įmonės bei produktų įvaizdžio strategijos kūrimas bei įgyvendinimas
* Darbas su socialinėmis paskyromis bei tinklapiais
* Reklamos kūrimas: nuo idėjos iki įgyvendinimo
* Viešųjų ryšių ir socialinių projektų kuravimas
* Rinkos monitoringas ir analizė

REIKALAVIMAI

* Atsakingumas, kūrybiškumas ir lojalumas
* Puikios rusų (arba) anglų ir lietuvių kalbos žinios
* Puikūs bendravimo, planavimo ir organizavimo įgūdžiai
* Gebėjimas dirbti komandoje
* Išsilavinimas ir sėkminga patirtis marketingo (rinkodaros) srityje
* Strateginis mąstymas, dėmesys detalėms, savarankiškumas

MES JUMS SIŪLOME

* Draugišką komandą
* Gerą darbo atmosferą
* Laiku mokamą atlyginimą
* Galimybę augti

CV ir motyvacinį laišką iki rugsėjo 10 d. siųsti alma@brentus.lt

PASIKEISK SU BOGOMOLOV’ IMAGE SCHOOL

06aPortalas moteris.lt ir tarptautinis mokymo centras „Bogomolov’ Image School“ skelbia apie modelių atranką dalyvavimui projekte Pasikeitimai-2016″ Vilniuje rugsėjo 9-15 d. ir Kaune rugsėjo 20-26 d.
Šis projektas tiems, kurie nori surasti savo nepakartojamą stilių, pasinerti į grožio ir mados pasaulį, tapti ryškesniu, efektingesniu ir labiau pastebimu. Skaityti Daugiau

KAIP TAPTI  ĮVAIZDŽIO DIZAINERIU?

Bogomolov 3 L.MasysĮvaizdžio dizainerio arba įvaizdžio stilisto profesija daugelį vilioja savo rafinuotumu, neatsiejamu ryšiu su mados pasauliu ir kūrybine laisve. Šimtai kursų ir mokyklų, kurios žada išmokyti visko, kas svarbiausia. Tačiau kaip nustatyti, kur kokybiškas mokymas, atversiantis uždarbio bei tobulėjimo perspektyvas, o kur – tiesiog tuščias reikalas? Apie šios madingos profesijos mokymų pasirinkimo kriterijus ir ypatumus paprašėme pasidalinti nuomone žymų įvaizdžio dizainerį ir mados analitiką, tarptautinio mokymo centro Bogomolov‘ Image School vadovą Konstantiną Bogomolovą. Skaityti Daugiau

IEŠKOME LEKTORIŲ „MAKE-UP ATELIER SCHOOL“ KOMANDAI KAUNE!

fb ikona A

Ieškome vizažo lektorių „Make-up Atelier School“ komandai Kaune.

Mes tiesiog laukiame savo komandoje žmogaus,

  • Turinčio ne mažesnę nei 7 metų vizažisto patirtį.
  • Norinčio dalintis sukauptomis žiniomis, informacija ir įgūdžiais.
  • Šilto, bendraujančio, supratingo, griežto ir kantraus.
  • Būtinai kalbančio rusų ir (pageidautina) anglų arba prancūzų kalbomis.
  • Turinčio pedagoginius pagrindus mokyti suaugusiuosius (privalumas!).
  • Ir,  svarbiausias reikalavimas, – labai norintį prisijungti prie mūsų komandos ir būti ta jos dalimi, kuri eina į priekį, kuria ir uždega kitus.

Mes pažadame:

  • įdomų darbą dalyvaujant mokyklos bazės bei programų kūrime;
  • nuolatinį kvalifikacijos kėlimą bei vertinimą;
  • draugišką kolektyvą.

CV su motyvaciniu laišku prašome siųsti el.paštu alma@brentus.lt iki rugpjūčio 20 dienos.

RENKAMA NAUJA IMAGE DESIGN 2016/2017 GRUPĖ

19b

Stilisto profesija po truputį įgauna pagreitį ir tampa ne tik madinga, tačiau ir vis labiau populiari. Griaunami mitai, kad tai išskirtinės paslaugos, labai brangios ir praktiškai neįkandamos eiliniam žmogui. Tiek televizijos laidų pagalba, tiek spaudoje vis daugiau informacijos ir realybės šou su stilistais. Taigi, jau tampa aiškesnė viena stilisto darbo pusė – asmeninis stilistas ir jo pagalba apsiperkant. Ir tai džiugina!

Šiais metais jau septintą kartą Lietuvoje, „Bogomolov’ Image School“ Lietuvos filiale bus formuojama IMAGE DESIGN grupė, prie kurios ir šiemet jungsis dalyviai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Baltarusijos bei Kaliningrado srities.

Šiais laikais įvaizdžio dizainerio ir stilisto paslaugos reikalingos daugelyje sričių: reklamoje, šou versle, mados industrijoje ir, aišku, dirbant su individualiu klientu. Pagrindinė įvaizdžio dizainerio užduotis – suprojektuoti asociatyvinį įvaizdį, t.y., sukurti įvaizdžio idėją. Kad ją realizuotų, jis suburia kitos srities profesionalų komandą – kirpėjų, vizažistų, dizainerių, fotografų – ir pats išlieka kūrybinio lyderio pozicijoje. Įvaizdžio dizaineriui nepakanka mokėti parinkti madingą šukuoseną ir padaryti gražų makiažą. Jis kartu turi būti ir menininkas, ir psichologas, ir net režisierius.

Kad taptumėte įvaizdžio dizaineriu, būtina turėti įvairiapusį išsilavinimą: įsisavinti įvaizdžio psichologijos bei įvaizdžio kompozicijos pagrindus, išsiugdyti asociatyvinio dizaino įgūdžius, perprasti profesionalias skirtingų profesinių sričių įvaizdžio dizaino technologijas.

Kaip teigia Konstantinas Bogomolovas, šio kurso autorius ir sumanytojas, kursas tikrai labai intensyvus ir sunkus, visas laikas skiriamas naujai informacijai įsisavinti bei įgyvendinti praktikoje. Todėl laukiami darbštūs ir norintys intensyviai studijuoti. Grupėje planuojama 18 dalyvių.

Daugiau informacijos IMAGE DESIGN PROGRAMA, el.paštu mokymai@brentus.lt, telefonu 862610270.

PROFESIONALAUS STILISTO ĮVAIZDIS

fashion Donald Drawbertson's Illustrations of Celebrity Stylist June AmbroseKiekvieno specialisto gyvenime ir darbe svarbų vaidmenį vaidina profesionalus įvaizdis. Koks jis turi būti? Kaip sukurti teisingą profesionalaus stilisto įvaizdį kliento akyse?

Sutinka pagal rūbą

Prieš susitinkant su klientu, stilistas turi pagalvoti, kaip jis turi atrodyti ir kokius signalus turi siųsti aplinkiniams. Dirbame paslaugų sferoje, todėl žavesys tiesiog būtinas. Tačiau mados industrijoje taip pat reikia pademonstruoti savo kūrybiškumą ir profesionalią kompetenciją. Ypatingai jeigu kalba eina apie individualius stilistus, kurie dirba su visu kliento stiliumi. Tad labai svarbu nesuklysti pasirenkant savo vizualų sprendimą. Skaityti Daugiau

DRĄSA, ĮŽŪLUMAS AR PRABANGA? MAKIAŽO AKCENTAS – LŪPOS

 

DSC_0813info mini

Jei norite pabrėžti charakterį – paryškinkite antakius,
individualumą – akis, o jeigu jausmingumą –
šnabždėkite ryškiomis lūpomis!

Drąsi ir įžūli, iššaukianti ir jausminga, prašmatni ir klastinga – apie moterį ryškiomis lūpoms galėjo pasakyti įvairiai, tačiau nutylėti – ne. Ne veltui vieną pirmųjų raudonų lūpų dažų, kuriuos išrado 1870 metais, pavadino Ne m’oubliez pas – t.y. “Nepamiršk manęs“. Ilgą laiką raudonų lūpų savininkės buvo apgaubtos paslapties ir pagundos aromatu. Skaityti Daugiau

MADOS PROJEKTAS – VESTUVĖS

DSC_5709Pavasarį tradiciškai prasideda vestuvių sezonas ir grožio salonai pajunta klientų aktyvumą. Kad salono komanda galėtų sukurti vientisą, išbaigtą kliento įvaizdį, kur harmoningai derėtų šukuosena, makiažas, manikiūras ir suknelė, jai reikia kūrybingo lyderio – tokio, kuris nubrėžtų bendrą kryptį. Klientas iškelia užduotį, o salonas kaip atsaką turi suformuluoti pasiūlymą: visavertę įvaizdžio dizaino paslaugą. Skaityti Daugiau