some image

LIFE STYLE NAUJIENOS

SUSIPAŽINKIME IŠ ARČIAU – LAURA KREIVYTĖ

Laura Kreivyte foto 1Vasarą pradėsime įspūdingai – profesionalams pasiūlysime išskirtinę galimybę mokytis pas vieną garsiausių Lietuvoje grimo dailininkę LAURĄ KREIVYTĘ. Labai didžiuojamės galimybe dirbti kartu su Laura bei pristatyti jos autorinį kursą profesionalams PRO-EXPRESS: ISTORIJA.

Ilgametę patirtį turinti profesionalė ne vienerius metus praleidusi kino, reklamų filmavimo aikštelėse, didžiausių mados šou užkulisiuose, fotosesijose, didžiąją laiko dalį dirbančios su užsienio kompanijomis bei žinomais žurnalais visame pasaulyje, pasidalins savo patirtimi, darbais, įžvalgomis, pastabomis ir patarimais.

Laura pristato programą profesionalams, kurią sudėliojo atsižvelgdama į tai, ką turėtų mokėti kiekvienas profesionalas, norintis išreikšti save bei pakelti savo profesionalumo kartelę šiek tiek aukščiau. Skaityti Daugiau

PLATININĖ BLONDINĖ

rokoko2Daugumai žmonių frazė „platininė blondinė“ asocijuojasi su viena vienintele moterimi planetoje – Marilyn Monroe. Iš tikrųjų pirmoji šio kultinio įvaizdžio kūrėja buvo visai ne ji ir netgi ne ketvirtojo dešimtmečio žvaigždė Jean Harlow. Norėdami suprasti prototipą, žvilgtelėkime į rokoko epochą. Būtent tada, XVIII amžiaus viduryje, Prancūzijos karaliaus Liudviko XV valdymo metais susiformavo šis seksualios moters įvaizdis. XVIII amžiuje sąvokos lengvabūdiškumas ir naivumas, geidulingumas ir žavesys, elegantiškumas ir prabanga buvo dažnai kartojamos. Ko gero, tikslesnį platininės blondinės apibūdinimą surasti būtų sunku. Skaityti Daugiau

Ieškome komandos nario

Ieškome projektų vadovės asistentės Vilniuje – nuoširdžios, darbščios, mobilios ir energingos! Reikia papildomų rankų, kurios padėtų iki galo atlikti visus darbus, akių, kurios nepamirštų sužiūrėti visų smulkmenų ir, svarbiausia, nuoširdaus noro, kad mūsų komanda būtų pati geriausia.

Darbo pobūdis

* Pagalba organizuojant ir kuruojant mokymo procesus
* Pagalba atrenkant, supakuojant bei išsiunčiant produktus
* Pagalba dirbant su socialiniais tinklais
* Darbas su duomenų bazėmis

Reikalavimai

* Atsakingumas
* Puikios rusų ir lietuvių kalbos (būtina!)
* Komunikabilumas
* Gebėjimas dirbti komandoje
* Gebėjimas savarankiškai planuoti darbus
* Automobilis darbui

Mes jums siūlome

* Draugišką komandą
* Gerą darbo atmosferą
* Laiku mokamą atlyginimą
* Galimybę augti

Darbas daugiausiai ofise, taip pat galimos trumpos komandiruotės į kitus miestus.
CV ir motyvacinį laišką iki sausio 17 d. siųsti vilma@brentus.lt

SIUVĖJŲ SUOKALBIS

DSC_4996Pavartykime mados žurnalus: „Giorgio Armani sukūrė naują aromatą… Roberto Cavalli pristatė naujus baldus bei indus…. Calvin Klein išleido lūpų dažus, pudrą, šešėlius… Visiškai įprastos frazės. Keista tik tai, kad jos niekam neatrodo keistos. Skaityti Daugiau

NELAIMINGI STILINGI VAIKAI

vaikas 3 Found on i-ll-be-there blogspot com Iš nugirsto mamos su penkiamečiu sūnumi pokalbio: „Kodėl apsirengei šituo megztiniu žaliomis rankovėmis ir raudona kepure? Tu ką, visai skonio neturi?“ Atsakymas: „Mama, aš turiu ir skonį, ir apetitą“.

Kaip dažnai tėvai jėga bruka savo skonį vaikams! Pavyzdžiui, kol jie dar nemoka kalbėti, rengia juos žydra ar rožine spalva, būdami tikri, kad jiems tai puikiai tinka. O ką reiškia „tinka“? Parinkta pagal stilių ir įvaizdį? Tikriausiai. Tačiau ne vaikų, o jų tėvų, įisitikinusių, kad jų vaikas tiesiog privalo būti angelėliu (ar bent jau atrodyti kaip angeliukas). Skaityti Daugiau

ĮVAIZDŽIO DIZAINAS: NUO IDĖJOS IKI ĮVAIZDŽIO

fashion Donald Drawbertson's Illustrations of Celebrity Stylist June AmbroseŠiandien įvaizdžio dizainerių ir stilistų paslaugos reikalingos daugelyje sričių: reklamoje, šou versle, politikoje, mados industrijoje ir pan. įvaizdžio kūrimo procesas kiekvienoje šių sferų turi daug specifinių ypatumų ir skirtumų. Tačiau visus ypatumus ir skirtumus galima apjungti į visumą ir sudėlioti į du principinius variantus. Sąlyginai juos pavadinsime „klientas“ ir „teatras“.

Skaityti Daugiau

KITA REKLAMOS PUSĖ

DSC_3417info apkirpta

Reklama – tai sritis, kuri taip pat negali išsiversti be įvaizdžio dizainerio ir stilistų. Tad šiandieninė tema –  reklaminio įvaizdžio kūrimas.

Tarp paklausos ir pasiūlos

Ką reiškia stilingas reklaminis įvaizdis? Gražus modelis? Madinga apranga? Idealus makiažas ir šukuosena? Sėkmingo įvaizdžio dizainerio darbo reklamai kriterijai neapsiriboja tik mados ir estetikos reikalavimais. Kad būtų aiškiau, kaip kuriamas reklaminis įvaizdis, peržiūrėsime schemą. Skaityti Daugiau

Projektas: pasikeitimas su Bogomolov’ Image School

“Psichologai tvirtina, kad kiekvienas mūsų – tarytum veidrodis, ir mus supantis pasaulis keičiasi kartu su mumis. Norite pakeisti savo gyvenimą ? Pradėkite nuo savęs“Kaip sėkmingai pakeisti įvaizdį?“ – vis dažniau sulaukiu šio klausimo. Mano nuomone, toks klausimas iš esmės neteisingas. Efektingas pasikeitimas neturi tapti pagrindiniu tikslu. Tokiu atveju reikalingas kardinalus pasikeitimas, o kitu – tik nežymi korekcija. Ne PAKEISTI, o SURASTI kliento įvaizdį – tokia pagrindinė stilisto užduotis. Juk įvaizdis – visų pirma, tai pats žmogus, jo individualumas. O apranga, šukuosena ir makiažas – tik priemonės,  kurių pagalba įvaizdžio dizaineris padeda ryškiau atsiskleist individualumui“.
Konstantinas Bogomolovas, įvaizdžio dizaineris ir mados analitikas, tarptautinio mokymo centro Bogomolov’ Image School (Ryga, Latvija) vadovas.

Portalas www.moteris.lt ir tarptautinis mokymo centras „BOGOMOLOV‘ IMAGE SCHOOL“  su malonumu informuoja apie naujo projekto „PASIKEITIMAS su Bogomolov‘ Image School““ startą.

Projektas „PASIKEITIMAS su Bogomolov‘ Image School“ – tai projektas tiems, kas pasirengęs pakeisti savo įvaizdį, atrasti save mados ir stiliaus pasaulyje. Ar Jūs pasirengęs pasikeisti ir pakeisti savo įvaizdį? Tuomet kviečiame Jus dalyvauti unikaliame projekte, kuriame jokios reikšmės neturi nei amžius, nei lytis.

id 5b  id 4b  id 3bid 6b

Kodėl verta dalyvauti projekte „PASIKEITIMAS su Bogomolov‘ Image School“?

Projektas “PASIKEITIMAS su Bogomolov’ Image School” dovanoja galimybę atrasti savo nepakartojamą stilių, pasinerti į mados ir grožio pasaulį, tapti geresniu, ryškesniu, efektingesniu ir labiau pastebimu. Atrasite naujas savojo „AŠ“ ribas, atversite naują savo asmenybės puslapį. Naujasis įvaizdis suteiks pasitikėjimą, sėkmę ir puikią nuotaiką.

Informacija apie projektą:

1) Šis projektas – tai Konstantino Bogomolovo, žymaus Latvijos mados analitiko bei įvaizdžio dizainerio, įvaizdžio mokyklos absolventų diplominis darbas.

2) Projektui bus atrinkti 8 dalyviai, portalo www.moteris.lt skaitytojai. (labai laukiami ir vyrai).

3) Įvaizdžius kurs talentingi tarptautinio mokymo centro BOGOMOLOV‘ IMAGE SCHOOL Lietuvos filialo absolventai.

4) Diplominiam darbui vadovaus specialiai iš Latvijos pakviesta top stilistė Evita Ormane.

5) Pasikeitimų projektas vyks rugsėjo 7-13 dienomis.

6) Paraiškos priimamos iki rugsėjo 1-os dienos (www.moteris.lt)

7) Dalyvavimas projekte nemokamas (apranga ir aksesuarai paimami fotosesijai nuomai).

8) Visų dalyvių laukia puikus pasikeitimas, fotosesija profesionalioje fotostudijoje ir vertingos partnerių dovanos.

9) pasikeitimai bus publikuojame portale www.moteris.lt, www.life-style.lt, organizatorių socialiniuose tinkluose bei paskyrose.

Kaip tapti projekto „PASIKEITIMAS su Bogomolov‘ Image School“ dalyviu?

Kad galėtumėte dalyvauti projekte „PASIKEITIMAS su „Bogomolov‘ Image School“ būtina el.paštu moterskonkursai@gmail.com atsiųsti užpildytą anketą ir dvi nuotraukas. Anketos priimamos iki rugsėjo 1-os dienos.

 ANKETA 

  1. Vardas
  2. Amžius
  3. Profesija (kuo dirbate šiuo metu)
  4. Jūsų ūgis, avalynės dydis, aprangos dydis
  5. Kodėl nusprendėte dalyvauti projekte „Pasikeitimas su Bogomolov‘ Image School“? (prašome parašyti detaliai)
  6. Ko tikitės iš dalyvavimo projekte?
  7. Ar esate pasiryžę radikaliems išvaizdos pasikeitimams (plaukų spalva ir ilgis)?
  8. Ar esate dažę plaukus su chna arba basma?
  9. Ar Jums atliktas permanentinis makiažas (akys, antakiai, lūpos)?
  10. Ar galėsite dalyvavimui projekte skirti visą laiką (visą dieną) rugsėjo 7-13 dienomis?
  11. Ar sutinkate, kad Jūsų nuotraukos „prieš“ ir „po“ būtų publikuojamos spaudoje (žurnaluose, internetinis portalas moteris.lt; taip pat Bogomolov‘ Image School mokymo centro internetiniame portale www.bogomolov.lt , bei organizatorių ir partnerių Facebook paskyrose?
  12. Jūsų kontaktiniai duomenys (telefono nr., el.paštas, skype).

 

Nuotraukos*: portretas ir nuotrauka visu ūgiu.
*Reikalavimai nuotraukoms:  vaizdas turi būti aiškus, negali būti koreguotas jokiomis grafinėmis priemonėmis; nuotraukose turi būti šiandieninė išvaizda (optimalu, jei nuotrauka daryta pastarąjį mėnesį); nuotraukos turi būti be makiažo (arba su labai minimaliu makiažu), su įprastine šukuosena ir kasdiene apranga; kurortinės, vestuvinės bei užstalės nuotraukos nevertinamos.

DALYVAVIMAS PROJEKTE – NEMOKAMAS!

 

Jūsų anketinius duomenis galės matyti tik „Bogomolov‘ Image School“ lektoriai ir tinklapių administratoriai.  Atsiųstos nuotraukos nebus niekur publikuojamos. Publikuojamos bus tik projekto „Pasikeitimas“ dalyvių  fotoreportažai.

Aprangą, aksesuarus bei avalynę projekto metu pasinaudoti suteiks prekybos centrai.

Visų dalyvių laukia dovanos. Ir, žinoma, projekte labai laukime ir vyrų!

Registruotis galite ir iš šios nuorodos http://www.moteris.lt/konkursai/dalyvaukite-ir-pakeiskite-ivaizdi-su-bogomolov-image-school.d?id=68772992

MADA OBJEKTYVE

DSC_9709miniFashion fotografija – vienas iš populiariausių produktų šiuolaikinėje mados rinkoje. Šiandien be jos neįmanoma išleisti reklaminių katalogų, plakatų ir, aišku, iliustruotų žurnalų. Tiražuotos stilingos įvaizdžio nuotraukos lydi mus visur.

Vartant mados žurnalus

 Pirmosios mados fotografijos, atsiradusios moterims skirtuose žurnaluose XIX amžiaus pabaigoje, labiau priminė aukštuomenės kroniką. Juose buvo publikuojamos princesių ir įžymių aktorių, esančių puotose ar teatruose, nuotraukos. Pagrindinė informacija apie madingus fasonus buvo perteikiama pieštų iliustracijų pagalba. Skaityti Daugiau