some image

LIFE STYLE NAUJIENOS

Receptas: kaip susitvarkyti savo garderobą

DSC_1445infomini2Nebūtina domėtis mados istorija, kad žinotume Jackie O, Audrey Hepburn, Grace Kelly. Jų elegancija ir puikiai pasirinkta bei suderinta apranga dabar jau tapę klasika. Arba dabartinių žymių moterų, tokių, kaip Michelle Obama, Sarah Jessica Parker ar Madona ir daugelis kitų, įvaizdis traukia akį ir kelia susižavėjimą jų sugebėjimu išsiskirti savo elegancija, puikiai paryškintais privalumais. Drąsiai galime pasakyti, kad jos sugeba atrodyti šiuolaikiškai ir turi savo individualų stilių, nebijo išsiskirti iš minios, puikiai derina aksesuarus, traukia žiniasklaidos dėmesį netikėtais aprangos sprendimais, maudosi komplimentų jūroje.

Visoms aktualus klausimas – kaip būti stilinga, kaip susikurti tik savo individualų stilių? Mes turime atsakymus ir netgi praktinius receptus! Skaityti Daugiau

SEKSUALI IKI GRABO LENTOS

DSC_0813info miniGyvename „perdėto“ seksualumo epochoje. Žmones apėmė tikra seksualumo banga: iš ekrano ir nuo scenos liejasi jausmingumas, o kasdieniame gyvenime „prašmatnus porno“ įvaizdis tapo padorios visuomenės norma. „Seksuali amžinai!“ – pagrindinė tendencija šiuolaikinėje mados ir grožio industrijoje.

Negalėčiau teigti, jog tai, kas vyksta, yra naujo tūkstantmečio tendencija, o tuo labiau – suversti dėl to kaltę  šou verslui ir madai. Kodėl? Priežastis paprasta – ši tendencija nei unikali, nei nauja – kažką panašaus žmonija jau išgyveno praeityje, o konkrečiai – rokoko epochoje. Skaityti Daugiau

Labai netradicinis seminaras apie madą

elga h.1Kodėl madingi langeliai? O kodėl ir granžas (grunge)? Kodėl Rihana tapo stiliaus ikona? Kodėl Jūs devėsite arba ne vieną ar kitą drabužį? Kokius naujus prekės ženklus rasite prekybos centruose; kurie bus ne tik patrauklūs bei įdomūs, bet ir sėkmingai parduodami? Kodėl vienas prekės ženklas taps populiarus ir bus be galo geidžiamas, o kitas patirs nuostolius?

Visus atsakymus į klausimus „kodėl“, sužinosite, kaip atsiranda madingos kryptys, kaip subkultūros, menas ir net politika įtakoja jų atsiradimą. Elgos Homitskos seminaras neturi analogų. Tai ne kolekcijų pristatymas – tai detali, profesionali analizė ir kelionė į įspūdingą mados pasaulį.

Skaityti Daugiau

PASIVAIKŠČIOKIME PO PARDUOTUVES

Bogomolov 1 port photo Ksenija Preobraženskaja13 patarimų sėkmingam apsipirkimui iš mados analitiko Konstantino Bogomolovo patirties.

1. Paruoškite erdvę

Prieš perkant ką nors naujo, rekomenduoju iš pradžių atsikratyti seno. Ir spintos revizija reikia užsiimti ne tada, kai jau išlįs saulutė, o dar prieš sezono pradžią. Reiškia, ruoštis pavasariui ir vasarai reikia ne balandžio mėnesį, o vasario (t.y. tiesiog dabar). Patrauk visus žieminius daiktus iš akių – jų likimas spręsis po pusmečio. Išsitrauk visas pavasarinius-vasarinius daiktus ir padalink į tris krūveles: į pirmąją patenka tiek, kas labai patinka ir būtinai nešiosi, į antrąją – tai, ką laikas išmesti arba atiduoti (susidėvėjo, atsibodo arba tiesiog be reikalo buvo nupirkta). Į trečiąją krūvą dedame daiktus „su abejotina reputacija“ – su jais išsiaiškinsime vėliau, po to, kai bus sudarytas naujojo garderobo pagrindas. Tačiau svarbiausias revizijos rezultatas – ne tik maišai su išmestu šlamštu. Tai visų pirma naujo garderobo idėja ir apsipirkimo planas. O jei neatsirado nei idėjų, jei plano – pasinaudokite patarimu Nr. 2.  Skaityti Daugiau

Naujas seminaras – šiuolaikinio individualaus įvaizdžio kūrimas

Evita Ormane photo 3Naujas seminaras su praktine konsultacija – taip pristatome šį naują autorinį Evitos Ormane mokymą. Jau ne pirmus metus Latvijoje tokias stiliaus pamokas vedanti stilistė Evita Ormane šiais metais pradžiugins ir lietuvaites. Tai ir teorinė dalis, kuri būtina, kad mokymas būtų efektyvus ir visi kalbėtų viena kalba, ir praktinė dalis auditorijoje, ir valanda su stiliste parduotuvėje. Skaityti Daugiau

Renkama nauja IMAGE DESIGN 2014/2015 grupė

20bŠiais metais jau penktąjį kartą Lietuvoje, „Bogomolov’ Image School“ Lietuvos filiale bus formuojama IMAGE DESIGN grupė, prie kurios šiemet jungsis dalyviai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Baltarusijos bei Kaliningrado srities.

Šiais laikais įvaizdžio dizainerio ir stilisto paslaugos reikalingos daugelyje sričių: reklamoje, šou versle, mados industrijoje ir, aišku, dirbant su individualiu klientu. Pagrindinė įvaizdžio dizainerio užduotis – suprojektuoti asociatyvinį įvaizdį, t.y., sukurti įvaizdžio idėją. Kad ją realizuotų, jis suburia kitos srities profesionalų komandą – kirpėjų, vizažistų, dizainerių, fotografų – ir pats išlieka kūrybinio lyderio pozicijoje. Įvaizdžio dizaineriui nepakanka mokėti parinkti madingą šukuoseną ir padaryti gražų makiažą. Jis kartu turi būti ir menininkas, ir psichologas, ir net režisierius. Skaityti Daugiau

AČIŪ UŽ JŪSŲ PALAIKYMĄ!

DSC_5853infoKaip žinia, Lietuvoje jau taip pat galima įsigyti profesionalios prancūziškos dekoratyvinės kosmetikos MAKE-UP ATELIER PARIS.

Po nerealių kosmetikos pristatymų – tik jūsų aktyvumo dėka – Vilniuje, Palangoje ir Kaune – jau daugelis visažo specialisčių mėgaujasi nepakartojamais Make-up Atelier Paris šešėliais, korektoriais ir tonaliniais pagrindais… Ir rašo mums padėkas! Jūs net neįsivaizduojate, kaip gera skaityti tuos gražius žodžius…

Įkvepia dar didesniems žygiams ir norui stengtis. Tai jums, brangiosios, ačiū!!! Skaityti Daugiau

Inga Krasilevičiūtė: noriu, kad mano seminaruose pasisemtų įkvėpimo

 

ik dirba 3

„Man labai svarbu, kad atėję į seminarą žmonės ne tik užsirašytų, kokias spalvas, kada ir kur naudojau, kaip užtepiau (taip, tai taip pat labai svarbu!!), tačiau man tai kažkaip „vadovėliška“, noriu, kad pasisemtų įkvėpimo. Juk mano seminarai tikriausiai nėra įprasti – visada susidėlioju preliminarų planą, ką ir kaip darysiu, tačiau kai ateina modelis, pradedu dirbti – tik tada galutinai susidėlioja spalvos, potėpiai, tada išsiskleidžia fantazija. Pamirštu, kad turiu parodyti „kažką tiksliai ir konkrečiai“, kas telpa į griežtus rėmus ir tada jau nuplaukiu į dausas… Na, juk visažas bė rėmų – menas…

Taip norisi, kad dalyvės visada įsitrauktų į procesą, kad jų galvose taip pat kunkuliuotų mintys – gal taip padaryti, o gal dar taip, oi, ne, gal va šitaip… Bet dažniausiai lietuvaitės sėdi tyliai, ramiais, be jokios išraiškos veidais… Ir nesuprantu, ar įdomiai pasakoju, ar uždegu jose ugnelę. Skaityti Daugiau

„MAKE-UP ATELIER PARIS“ – jau visai netrukus

kosmetika 1

MAKE-UP ATELIER PARIS vardas Lietuvoje jau žinomas ir vertinamas profesionalų, todėl tyliai skleidžiama žinia, kad šios kosmetikos jau nuo birželio bus galima įsigyti ir Lietuvoje, sutikta labai džiugiai – ačiū visiems mus palaikantiems, tiems, kurie skambino, rašė ir džiaugėsi!

Pirmosios lektorės, kurios „Bogomolov‘ Image School“ organizuojamuose mokymuose dirbs su šia kosmetika – tai Vokietijoje gyvenanti ir dirbanti Inga Krasilevičiūtė bei Nina Gorlushko iš Maskvos.

Skaityti Daugiau