some image

Stilingas įvaizdis: teorija ir dizainas

Programa:

  • Įvaizdis – svarbiausia šiandieninės mados kategorija. Stiliaus ir įvaizdžio supratimas.
  • Įvaizdžio struktūra (faktūra, kostiumas, anturažas, rolė ir story).
  • Įvaizdžio komponentų analizė.
  • Šiuolaikinės įvaizdžio dizaino galimybės.
  • Stilingo įvaizdžio paslaptys: harmonija, psichologinis komfortas, aktualumas.
  • Vizualiai harmoningas įvaizdis.
  • Asociacijų teorija ir asociatyvinis įvaizdžio dizainas.
  • Niuansinė ir kontrastinė įvaizdžio harmonija.
  • Stilingų įvaizdžių pavyzdžiai ir jų analizė.
  • Šiuolaikiniai kultiniai įvaizdžiai, jų panaudojimas komercinėje madoje, reklamoje ir šou versle (Femme Fatale, Sex Bomb, Pin-Up, Vamp, Lady, Diva, Barbie, Lolita, Bad Girl, Macho, Nerd, Romantic Hero ir kt.).

Seminare pateikiama daug vizualinių pavyzdžių (rodomos Prêt-a-Porter ir Haute Couture kolekcijų pristatymų ištraukos, filmų bei videoklipų fragmentai, dokumentiniai siužetai bei fotografijos).

Seminaras skirtas stilistams, dizaineriams, kirpėjams, vizažistams, įvaizdžio kūrėjams, žurnalistams ir kitiems specialistams, dirbantiems mados, šou verslo, reklamos ir viešųjų ryšių srityse, taip pat visiems, kas domisi mada.

Seminaras rusų kalba.

Išklausius seminarą išduodamas „Bogomolov’ Image School“ sertifikatas.

Lektorius: Konstantinas Bogomolovas.